måndag 7 februari 2011

Jaja, här kommer....

en bild eller tre efter lite tjat från en viss person :-))

Bilderna är dock inte från idag, då jag och Jonny har spenderat dagen inomhus, då vi är sjuka.

Bolla har iallafall varit på skogstur idag med Viska och Adde, medans de små fick nöja sig med soffmys och inte verkar de lida för det, myspyshundar som de är vid lite bitigare/kallare grader ;-)

Bolla i sin fina overall som är guld värd vid en brottningsmatch med Hoffen Viska, då inte all snö längre gnuggas in i all den lockiga pälsen och bildar miljoners miljoner snöbollar och ispärlor, som sen smälter och bildar ett helt hav - inomhus.

Idag bjuder jag på en huvudbild på en skäggig Adde :-)


Sist men inte minst brukar det heta, men nu blir det faktiskt - Sist och minst (av dem alla), så kommer en skäggig Mini springandes i full karutta, med öronen på "kvartifyra" :-)

Jag har många fler bilder från den där dagen, men de kommer en annan gång, för nu måste jag fixa med lite annat.

5 kommentarer:

  1. Så fin Bolla er i dressen sin!!! En sånn må nok Rosa også få etterhvert.

    Foreløpig har vi tenkt litt på sommeren, og kjøpt flytevest. Selv en vannhund trenger nok det på båten ;)

    SvaraRadera
  2. he he äntligen lite bilder. Lille gulliga mini <3
    Mer pudelbilder villl jag se :-)

    SvaraRadera
  3. Praktiskt men snyggt ??? Jag säger inget mer för ett tu tre kanske jag klär på Matilda också....Vi njuter av vackra vinterdagar även om det är väldigt blött i min säng när jag ska lägga mig !

    SvaraRadera
  4. hej! jag har Bello pappan till Bolla, Hon ser söt ut. jag skulle bli jätteglad om du skickar någon bild på Bolla till mig.
    sussie.signell@baldershus.com
    MVH
    Sussie

    SvaraRadera
  5. hmmmm måste denna någon tjata igen för att du ska lägga upp nya bilder ;-)

    SvaraRadera